1. Zakaz organizowania imprez.


2. Doba hotelowa trwa od godziny 16:00 do 10:00


3. W obiekcie obowiązuje zachowanie ciszy od godz. 22:00 do godz. 7:00 dnia następnego.


4. Gość nie może przekazywać pokoju innym osobom w czasie wynajmu.


5. Gość ponosi pełną odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów, wyposażenia i urządzeń technicznych apartamentu powstałe z winy jego lub odwiedzających go gości. Gość powinien zawiadomić o wystąpieniu szkody niezwłocznie po jej stwierdzeniu.


6. Właściciel apartamentu nie ponosi odpowiedzialności z tytułu utraty lub uszkodzenia pieniędzy, papierów wartościowych, kosztowności, innych rzeczy i przedmiotów wartościowych albo przedmiotów mających wartość naukową lub artystyczną.


7. Właściciel apartamentu nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenie lub utratę samochodu lub innego pojazdu należącego do gościa.


8. W apartamencie obowiązuje całkowity zakaz palenia (także na balkonie). Złamanie zakazu palenia skutkuje naliczeniem kary w wysokości 500 zł, obejmującej czyszczenie pokoju.


9. W apartamencie znajduje się czujka dymu. Proszę nie wytwarzać dymu w trakcie pobytu, np. podczas gotowania. W przypadku aktywowania czujki i przyjazdu straży pożarnej zostaną Państwo obciążeni kosztami ich przyjazdu. W trakcie gotowania oraz pieczenia należy przebywać w apartamencie oraz włączyć okap kuchenny.


10. Zachowanie Gości oraz osób korzystających z usług obiektu nie powinno zakłócać spokojnego pobytu innych ludzi. Obiekt może odmówić dalszego świadczenia usług osobie, która narusza tę zasadę.


11. W przypadku problemów proszę o kontakt na adres e-mail villmarisapart@gmail.com lub poprzez booking.com albo pod numer +48 799 811 810.

1. Osoba dokonująca rezerwacji online ponosi odpowiedzialność za prawidłowość danych podanych w formularzu rezerwacyjnym. Obsługa nie ponosi odpowiedzialności za nieprawidłowy wybór terminu lub błędnie wprowadzone dane w formularzu. W przypadku stwierdzenia nieprawidłowości, których nie można skorygować poprzez edycję rezerwacji, prosimy o pilny kontakt z obsługą.


2. Dane kontaktowe dostępne są w zakładce „Kontakt”, w górnej części kalendarza rezerwacji oraz w e-mailach.

1. Nie wykonanie czynności opisanych przy składaniu rezerwacji, w wymaganym terminie, powoduje automatyczne anulowanie rezerwacji.


2. Anulowanie lub zmiana rezerwacji są możliwe poprzez link zawarty w e-mailu lub przez kontakt z Obsługą. Skorzystanie z linku w e-mailu umożliwia automatyczne, natychmiastowe anulowanie rezerwacji.


3. Wymagana jest przedpłata w wysokości 100 % wartości rezerwacji. Do 30 dni przed rozpoczęciem rezerwacji zwracane jest 30 % wpłaconej kwoty. Poniżej 30 dni przed rozpoczęciem rezerwacji wpłacona kwota nie podlega zwrotowi.

1. Rezerwację uważa się za potwierdzoną z chwilą otrzymania e-maila z informacją o jej przyjęciu.


2. Ceny przedstawione w systemie zawierają podatek VAT. Mogą obejmować również inne świadczenia, wyszczególnione w opisie oferty.

IV. USTALENIA KORZYSTANIA Z APARTAMENTU

III. USTALENIA KOŃCOWE

II. ANULOWANIE I ZMIANY REZERWACJI

I. REZERWACJA

ZASADY REZERWACJI ONLINE

REGULAMIN

REZERWUJ

(+48) 799 811 810

  1. pl
  2. en
  3. de

villmarisapart@gmail.com

(+48) 799 811 810

Kołobrzeg, ul. Sułkowskiego 4A

Polityka prywatności